Premiera Raportu:

(kręte) ścieżki konsumenta w
e‑Commerce

Po raz pierwszy rzeczywiste dane z witryn e‑commerce na temat zachowań konsumentów w kluczowych kategoriach zakupowych

17 września 2019 r.

Digital Knowledge Village w Warszawie

(kręte) ścieżki konsumenta w e‑commerce

Dynamicznie rozwijający się rynek e‑commerce oraz nowe technologie w sprzedaży detalicznej wymagają od marketerów realnej wiedzy na temat zachowań konsumentów w internecie.

Publicis Groupe wraz z Partnerami: Criteo, QuarticOn, Insider, SalesManago, Frisco.pl i Morele.net, po raz pierwszy w Polsce, przeprowadziła badanie wykorzystujące rzeczywiste dane pochodzące z kilkudzięsięciu witryn e‑commerce. Raport zawiera analizę behawiorystyki zakupowej e‑konsumentów w kluczowych wertykałach rynkowych: FMCG, CPG, health&beauty, fashion, sport, retail czy elektronika. Wierzymy, że zebrane dane i informacje wzmocnią dialog marketerów z ekspertami ds. sprzedaży, sklepami detalicznymi oraz partnerami biznesowymi, przyczyniając się do rozwoju całej branży e‑commerce w Polsce.

Zapraszamy na premierę raportu w dniu 17 września br. w Digital Knowledge Village w Warszawie.

Do zobaczenia!

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy mediowi